reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sergej Danilov

Sergej Danilov

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Páči sa mi interakcia s vami a citát, že blogovanie je crackom novinára. Alebo novinársky crack?:-)POPULÁRNE ČLÁNKY: Reporting on extremist politicians Zoznam autorových rubrík:  FutbalPolitikaExtremInternetShowbizSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dnes som mal veľký deň

Sergej Danilov

Dnes som mal veľký deň

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 576x
Šťastné a veselé Vianoce vám prajem milí moji čitatelia,

Sergej Danilov

Šťastné a veselé Vianoce vám prajem milí moji čitatelia,

Želám vám veľa zdravia, lásky, pohody v rodine a úspech v práci. Zároveň veľa pozitívnych síl a energie do roka 2008. Ďakujem vám za podnetné diskusné príspevky, ktoré sa pre mňa často stali inšpiráciou. Verím, že mi zachováte priazeň aj naďalej, Sergej

  • 23. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 422x
  • 2
Nielen Kaliňák a Palko, ale aj Pado

Sergej Danilov

Nielen Kaliňák a Palko, ale aj Pado

Študenta Daniela Tupého zavraždili 4.11. 2005 údajne neonacisti. Pri moci v kresle rezortu vnútra bol do 8.2.2006 Vladimír Palko (KDH). Pod jeho vedením sa vraždu vyšetriť nepodarilo. Po ňom prebral funkciu ministra vnútra Martin Pado (SDKÚ), ktorý bol ministrom tiež tri mesiace. A od volieb je už 16 mesiacov ministrom Robert Kaliňák (SMER) a ten zatiaľ takisto vyšetrovanie nedotiahol do konca. Prečo to sem píšem? V utorok som na blogu uverejnil rozhovor s otcom Daniela Tupého a opomenul som sa v ňom opýtať respondenta na jeho názor na činnosť Martina Pada. Pripomenul mi to jeden z čitateľov môjho blogu. Týmto sa pánovi Palkovi ospravedlňujem, keďže som mu pripísal aj funkčné obdobie ministra za SDKÚ... Rozhovor s Tupého otcom si môžete prečítať tu. Mimochodom, zajtra je medzinárodný deň boja proti fašizmu a antisemitizmu. V piatok uplynie presne 69 rokov od momentu, kedy sa začalo vyhladzovanie Židov v Európe. Organizácia Ľudia proti rasizmu a každý, kto má chuť si prísť toto smutné výročie pripomenúť, môže tak urobiť zajtra o 17.30h pri Pamätníku obetiam holokaustu na Rybnom námestí v Bratislave. Aktivisti vytvoria protifašistický symbol z horiacich sviečok. Následne sa presunú n

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 061x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu