Televízia obsadenie Rogela spájaného s kapelami Judenmord či Krátky proces odôvodnila, že sa jej hodil do role typovo, ako správny charakter.
Proti vkusu žiadny dišputát, veď si ho do polohy zlého chlapca dávnejšie v Ordinácii "lajzla" aj Markíza.
To, že sa Rogel objavil na televíznej obrazovke pár dní pred jeho súdnym procesom je ešte nebezpečnejšie ako to, že sa tak stalo štyri dni po pamiatke holokaustu (načo upozornila europoslankyňa Anna Záborská za KDH).
Chtiac či nechtiac, je to totiž istým spôsobom vyjadrenie jeho spoločenskej akceptácie. V druhom význame ďalšej legitimizácie jeho doterajšej nehereckej kariéry ako niečoho normálneho.
Rozmýšľam, či napríklad v takej show Jojky ako je Súdna sieň nie je dosť týpkov, čo by nezvládli Rogelovu rolu v Paneláku rovnako "charakterovo a typovo" dobre. Určite áno a boli by zrejme aj lacnejší.
Lenže zrejme majú chybičku krásy. Najbližší (minimálne) rok sa nebudú objavovať v skutočnej súdnej sieni na pojednávaní, zato Rogel áno. A "celé Slovensko" pri večerných prime time správach každej televízie zabudne na jeho epizódku v markízáckej Ordinácii, kde stihol odprezentovať neonacistiskú značku oblečenia. Od dnes, zajtra, pozajtra sa bude hovoriť
"toho som videl v Paneláku".
Obe strany môžu byť spokojné, podľa načasovania to vyzerá, že marketingu bolo učinené za dosť. Rogel sa zároveň pred súdom môže tváriť ako televízna hviezda, osobitý špecifický charakter. Alebo je to inak?